Vertrek naar Noorwegen

4 juli 2012 - Mandal, Noorwegen

Gepakt met eten, drinken, ... zondagavond omstreeks 20.30u vertrokken naar Nederland, gereden tot Zwartemeer (grens met Duitsland), geslapen op parking van Veenpark te Barger Compasuum tot 8.30u, heel rustig en in het groen !

Om 10.30u (maandag) daar vertrokken richting Bremen, Hamburg, aanvankelijk geen autostrade, wel werken tussen beiden steden.

Doorgereden tot Aabenraa in Denemarken, waar we om 18u arriveerden op de camperparking.

Dinsdag bezoek aan Legoland in Billund, tot 16.30. Mooi, veel volk en zonnig 23°C. Doorgereden tot Hirtshalz (?) in het noorden van Denemarken waar we de Colorline namen om 20.30. Ongelooflijk grote boot met 7 dekken, waarvan het grootste deel werd ingenomen door vrachtwagens, mobilhomes, auto's ( 1000 stuks ?) Restaurants, pizzabar, taxfreeshop, buitendek...

Vannacht aangekomen in Kristiansand (na 3u15' varen), daar overnacht en vanochtend 4 * camping  http://www.sjosanden. no in Mandal aan de zee opgereden. Vm was er nog regen, nu schijnt de zon, de kdn zitten in de zee.

Morgen rijden we naar Flekkefjord (100 km van hier) waar we onze eerste echte wandeling in de fjorden zullen maken. Gedaan met zandstrand.

Nu begint het echte Noorwegen !

En onze Flux doet het super: waken en lief zijn.

1. Oma denise en opa albert:
    8 juli 2012
    Wij krijgen niks door, heb jij van ons iets ontvangen? Laat iets weten. We zijn benieuwd. mama en papa