Terug thuis

30 juli 2012 - Hechtel-Eksel, België

Beste familieleden, vrienden,

Wij zijn zondagavond omstreeks 21u terug thuis gekomen van onze fantatische reis die 4 weken duurde.

Wij vonden het fijn om via deze media jullie voor een stuk te laten meegenieten van deze unieke ervaring.

Graag willen we jullie nog meer vertellen of tips geven voor eenzelfde reis of nog meer foto's laten kijken indien mijn 'album' af is binnen x-aantal dagen.

We spreken beslist af, maar nu is het was- plas- en strijkmoment echt aangebroken.

Ook de mails kwamen ondertussen binnen (+ 500) en het gras en onkruid groeide. De kasten met eten en drank moeten terug gevuld worden... maar zijn nog maar in de helft van ons verlof. Joepie !

Wat deden we de laatste 3 reisdagen dan nog ?

Vrijdagmiddag kwamen we aan in het zonnige Denemarken waar we natuurlijk aan het eerste haventje halt hielden om nog van het mooie weer te genieten. Waar water is, is vis, de rest kan je zelf aanvullen ?

In de late namiddag zetten we onze terugreis verder tot Bremen ! Dus een hele afstand afgelegd. We wilden absoluut tot daar geraken omdat er over grote afstanden tot daar op de autosnelweg werken bezig waren en er op vrijdagavond weinig verkeer was.

Zaterdagochtend reden we in gietend weer het centrum van Bremen binnen om op zoek te gaan naar de Bremer stadsmuzikanten, met succes. Ook Bremen is de moeite om te bezoeken !

Dan verder gereden richting Nederland. Op 10 km van de grens zijn we in een file beland waar we 1,5u stil stonden, zonder enige uitleg.

We reden nog niet naar huis... maar naar Zeeland, waar we mee mochten varen op een jacht van een kennis. Ja, gelukzakken hé ! Zalige ervaring !

Dat was echt de kers op de taart nadat we weken aan een stuk duizenden boten bewonderd hadden !

Na nog 2 andere tussenstops zijn we dan toch maar naar huis gereden...

Het heeft ons alleszins heel veel deugd gedaan ! We hebben ongelooflijk veel moois gezien, we durfden niet de tijd nemen om ergens langer te blijven omdat we niet wisten wat er nog voor moois te zien zou zijn.

Een echte aanrader !

Hartelijk dank voor de interesse en de fijne reacties en graag tot ziens, heel gauw !

Groetjes,

Marie, Fien, Sandra, Dirk en Flux