Zonnige groetjes uit Zweden !

27 juli 2012 - Göteborg, Zweden

Hoi,

we verbleven de laatste 2 dagen aan de met zonovergoten Zweedse kust. (Marenstrand)

Weer heel anders van natuur, afgesleten rotsen waarop je kan zonnen. Een keuze uit tal van eilandjes om aan te meren met je boot(je). En dat zijn er hier veel !

De fjorden zijn lager dan in Noorwegen maar de vrouwen zijn hier beduidend schoner volgens Dirk :)

Dirk probeerde nog vis te vangen, maar tevergeefs. We zijn dan maar gaan uiteten in een visrestaurant. Mmm, heerlijk en goed betaalbaar in Zweden. (vgl zoals bij ons)

Nu zitten we op de 'Stena Line'; een kleiner schip dan de Colorline, maar een vriendelijker en kindvriendelijker ontvangst en betaalbare:normale prijzen voor verteer. (= Zweden)

Vanmiddag rijden we Denemarken binnen, zo ziet het er toch naar uit. We zien nog altijd kustlijn en ontelbare eilandjes. Dadelijk gaan we genieten van een uitgebreid ontbijt en nadien zonnen op het zonnendek.

De foto's die ik doorstuur zijn al getrokken in Zweden, omgeving Göteborg, de stad bezochten we niet, omwille van het mooie weer kozen we voor de zee.

Indien het in Denemarken nog mooi weer is, blijven we daar nog wat langer hangen, anders zakken we af naar België.

Groetjes

1. Oma en opa:
    27 juli 2012
    Foto's bekeken van Goteborg Een mooie haven, het ziet er zeer gezellig uit. Dat springen in het water van M&F dat zou ik ook willen doen! heerlijk. Dirk die zweetse vrouw heeft een mooi mandje onder haar arm...... Als het daar goed weer is blijf maar daar we zitten hier te wachten op het onweer. Groetjes aan allemaal Oma & Opa
  2. Oma denise en opa albert:
    27 juli 2012
    Hallo, wij zijn om 8 u thuisgekomen van 3 dagen Zeeland ook prachtig weer lekker eten, mooie fietspaden gewoon heel goed.
    De kinderen durven nogal, ik zou ook in een zwembad willen zitten hier binnen 26 gr.niet te doen. Vergeet niet dat we vrijdag naar zee vertrekken met de mobilehome ( camping al betaald) woensdag 1 aug. ten laaste liefst camper terug, warme groeten uit stevoort mama en papa kusjes aan Marie en Fien