Halfweg ?

16 juli 2012 - Molde, Noorwegen

Hoi allemaal,

Ondertussen bezochten we al Alesund (stadje aan fjord, natuurlijk) en Runde (vogeleiland).

Momenteel verblijven we in Molde, de stad van de rozen... hele week jazzfestival hier.

Van hieruit rijden we morgen naar Bud, om van daaruit de Atlantische route te nemen (weg over de zee, over kleine eilandjes, via bruggen en slingerwegen), deze weg loopt tot Kristiansand, van daaruit zetten we onze reis verder naar Trondheim. Dat is het meest noordelijkste punt dat we bezoeken.

Ik vermoed dat het weer hier beter is dan bij jullie. We hebben meestal 's nachts regen, overdag licht tot zwaar bewolkt, echt afhankelijk aan welke kant van de fjord je je bevindt.

Maar we stellen het nog steeds goed, we zijn de mooie natuur nog steeds niet beu. Alles is hier te krijgen in grote supermarkten. Enkel de prijs ligt hoger dan bij ons.

daag nog veel lees- en kijkplezier (Fien)!

groetjes van ons !

1. Oma denise en opa albert:
    16 juli 2012
    Hebben juist naar de prachtige foto's gekeken, zoveel sneeuw hebben wij niet gezien in Zwitserland, wij bezochten ook een gletsjer. Tot morgen en slaapwel, wij gaan nu slapen. Doei