Tot Trondheim gereden

20 juli 2012 - Trondheim, Noorwegen

Hey,

nu de kinderen nog slapen en Dirk weer gaan vissen is, hier een vervolg op ons reisverhaal.

De laatste 2 dagen hebben we veel gereden. Na Molde reden we tot Bud, een mooi authentiek vissersdorpje, daar startte de Atlantische Route tot bijna in Kristiansund, eerst over land, via mooie natuur en dan de overgang via de zee. Even voor Kristiansund sliepen we om dan 's middags, de dag nadien, de stad te bezoeken. Een vissersstad. Namiddag vertrokken we daar om onze reis verder te zetten tot Trondheim, hier reden we enkel doorheen. Alhoewel de stad wel mooie plaatsen had, maar leek ons te druk, te industrialistich, vandaar. We misten de natuur al. De Trondheimse fjorden waren te industrialistich.

We reden naar Opdal, om zo via het nationaal park van Dovererfjell af te zakken naar de Tingvollfjorden en de Langfjorden om zo terug tot in Andalsnes aan de Romdalsfjorden te geraken en van daaruit naar het Reinheimen, nationaal park te rijden en te gaan wandelen.

De foto's voeg ik nog toe, we starten onze dag !

Tot ons volgend reisverhaal.

Groetjes,

1. Oma en opa:
    20 juli 2012
    Hallo, We hebben alle foto's nog eens bekeken het is daar heel mooi. Dat is een reis om nooit meer te vergeten. Jullie zien er allemaal goed uit . Geniet maar veel van de reis en maak je geen zorgen hier en rond jullie huis is alles in orde.
    Vele groetjes Oma &Opa
  2. Rita en Jo:
    20 juli 2012
    Fijn te lezen dat het jullie daar bevalt! Nu ben ik natuurlijk wel een beetje jaloers om al dat moois te aanschouwen. Hopelijk maakt de geplande huttentocht dat goed...
    Dirk blijkt zich geworpen te hebben op de visvangst. Echter van de vangst hebben we nog niets gezien. Is hij dan toch het loze visserke?
  3. Oma denise en opa albert:
    20 juli 2012
    Hallo reizigers, uit je verhalen zien we dat het een mooie reis is, geniet nog enkele dagen want de tijd vliegt snel. Wij kijken uit naar de laaste foto's. Hopelijk is het al wat warmer, hier veel buien, vanaf zondag zomer.
    Dikke kussen van oma en opa Stevoort
  4. Jef Moors:
    22 juli 2012
    Dag Sandra,
    Jullie vakantie is een heel avontuur. Ook denk ik, als je voor zo'n lange tijd op vakantie bent je een ander levensritme gaat aannemen. Jullie zien er in ieder geval ontspannen uit. Mooie foto's ook. Hier is het eindelijk een mooie zonnige dag geweest en hebben we de ganse dag in de tuin kunnen zitten. Wat de zon met een mens doet!

Veel groetjes,