Oslo

22 juli 2012 - Oslo, Noorwegen

Hoi !

Wij zitten ondertussen al enkele uurtjes in Oslo, bij de Belgen. We hadden nog fijne vakantiedagen met vrij mooi weer. Morgen bezoeken we de stad en proberen we onze overzet naar Denemarken te boeken. Van hier tot Kristiansand nog 350 km rijden. De volgende dagen wordt er geen beter weer als het huidige (regen) voorspeld.

Uitgebreid verslag volgt nog !

Wij maken het allen goed.

Tot de volgende keer,

Groetjes, van ons allemaal

1. Oma en opa:
    22 juli 2012
    Hallo , Hier is het de eerste dag goed weer en het word nog beter deze week.Ik heb op de weerkaarten gekeken en in Noorwegen zou het goed weer zij in het oosten. Verder nog vele groetjes en tot de volgende mail. Oma &Opa
  2. Oma denise en opa albert:
    22 juli 2012
    Hallo wij zijn net thuis van een dagje zee, het was een mooie zonnige dag en volk, volk, volk. Nonkel Romain en tante Henriette waren daar van donderdag tot morgen, we zijn samen gaan eten en ver gewandeld, fijn geweest. Nu weer uitkijken naar Zeeland. Goede reis en blij weerzien in België mama en papa
  3. Marianne en Kris:
    23 juli 2012
    Hoi Sandra en Dirk,
    Wow dat ziet er fantastisch uit.....jullie ook trouwens. Jullie genieten duidelijk volop van de vakantie.
    'k zou zeggen blijf nog effe ginds, wij komen er straks ook aan ;-)
    Dat het ginds wat minder weer was, doet er niet toe......hier is het al sinds begin juli een echt pokkenweer....alleen sinds gisteren lijkt de zomer te beginnen.
    Hoe zijn daar de dagen? Langer? Is het moelijk om te slapen door het licht?
    We zijn héél benieuwd naar jullie vakantieverhaal.......die mobilhome, ja dat lijkt ons ook een hele toffe manier van reizen :-)