Zoveel foto's !

23 juli 2012 - Lillehammer, Noorwegen

Hoi, nieuws vanuit het noorden !

We hebben zoveel gezien en zoveel foto's.... heb er opnieuw een aantal geselecteerd.

We reden naar Otta, we maakten een wandeling in een natuurpark. We bezochten Lillihammer, gezellig en gingen natuurlijk naar de olympische schans van de winterspelen in 1994. We verbleven op een camping aan het Mjosameer (zoet water), grootste meer van Noorwegen, 171 km lang en op het breedste punt 15 km, op het diepste punt meer dan 400m diep.

Vandaag bezochten we Oslo. Mooi, we maakten gebruik van het openbaar vervoer. Mooie stad maar om er iets te drinken of uit te eten... niet te betalen !

We aten bv tijdens onze reis 2X in de mc Donalds, we betaalden 50 € waarvoor we thuis maar 22 € betalen. (voor de frietjes natuurlijk)

Morgen rijden we naar Göteborg in Zweden (is iets meer dan 300 km van hier), is dichterbij dan Krisitiansand waar we oorspronkelijk de overzet terug zouden nemen. Maar vermits er daar pas maandag een overzet vrij is en we hier in het zuiden van Noorwegen onze tijd nog moesten omkrijgen, vertrekken we vrijdag vanuit Göteborg naar Fredirickshavn in Denemarken.

Het was vandaag droog en redelijk bewolkt, maar niet koud.

Genieten jullie maar van het zonnetje.

Tot gauw,

groetjes,

Sandra, Dirk, Marie, Fien en Flux

1. Oma denise en opa albert:
    23 juli 2012
    Het is bijna afgelopen je mooie reis, de foto's zijn mooi en vertellen genoeg. Als wij het goed begrijpen zou je maandag ongeveer thuis zijn, doe het maar rustig aan, het weer zal nog mooi zijn volgende week 23 a 25 graden.
    Zonnige groetjes van oma en opa
  2. Oma en opa:
    24 juli 2012
    Hallo konijntjes en Flux,
    Ik hoop dat je wat beter weer hebt,maar ja die vakantie kan niet meer stuk het is echt de moeite om daar eens naar toe te gaan.Marie en Fien dat soldaatje op de foto breng die maar mee ik denk dat hij niet veel ouder is als Marie. Vroeger was ik ook zo een schoon soldaatje Oma was tot over haar oren verlieft.Bij jullie thuis is alles OK maak geen zorgen en doe het rustig, het steekt niet op een dag.Hier is het 30gr. maar vrijdag regen. Nog vele kusjes Van Oma & Opa en een natte kus voor Flux van ons Poes
  3. Hervé en Jenny:
    25 juli 2012
    Hallo allemaal,
    We hebben de foto's eens op het gemak bekeken. We moet eerlijk bekennen, dit is geweldig. Wat een natuur ! Dit nemen ze jullie nooit meer af. Wat heb je allemaal gezien en de foto's zijn achteraf schitterende herinneringen. Een mooi avontuur. Maar goed dat je met een schitterende vierwieler dit kan beleven. Dit was nooit gelukt met een "dodge". Dit zal Dirk nu ook wel beseffen en moeten bekennen.
    Groetjes van ons allemaal en een behouden terugreis !
  4. Oma en opa:
    25 juli 2012
    Hey Dirk dat telefoonje is een klant van u, Stefan Grobben iets met de spotjes in de keuken, maar het is geen groot probleem hij heeft ze afgekoppelt en wacht tot je terug zijt.
    Nog vele groetjes aan iedereen.
    Opa